HubSpot – samla alla marknadsinsatser på en plattform

Hubspot är ett CRM med syfte att samla allt som rör marknadsföring, sälj och service på samma plats för att förenkla sättet att sälja och kommunicera med målgruppen. Genom en integration mellan Kleer och Hubspot kan du nu synkronisera företag, kontakter, fakturor och produkter.

 

www.hubspot.com

För vem?

Jobbar ni med B2B och B2C och vill effektivisera er marknadsföring och driva in leads? HubSpot’s CRM hjälper er med precis det och består av fyra delar: CRM, Marketing, Sales och Service.

Hur fungerar det?

HubSpot är ett CRM där grundtanken är att samla allt som rör marknadsföring, sälj och service på samma plats för att förenkla sättet att sälja och kommunicera med målgruppen.

 

Genom att tillhandahålla verktyg för marknadsföring, innehållshantering, webbanalys och optimering av sökmotorer innehåller Hubspot allt som behövs för att öka trafiken till webbplatsen, få in leads samt leverera statistik. HubSpot sparar både tid och säkerställer löpande kontakt med din målgrupp utan att ständigt behöva skapa offerter mail och göra manuell uppföljning.

 

Genom integration mellan HubSpot och Kleer kan du nu synkronisera företag, kontakter, fakturor och produkter. Det finns även möjlighet att anpassa integrationen för era specifika behov.

Så kommer du igång!

Vi har två samarbetspartners som du kan välja bland, Resultify och iGoMoon.

 

Resultify ansvarar för att integrationen erbjuder en kundanpassad lösning.
https://www.resultify.se/hubspot/integrationer/pe-accounting

 

iGoMoon har samma ansvar för integrationen och erbjuder en mer
standardiserad ”Plug-n-Play”-lösning.
https://www.igomoon.com/docs/pe-accounting 

 

Kontakta Resultify eller iGoMoon om du har frågor eller vill komma igång!

 

Robert Lindh robert@resultify.se eller ring 076 001 25 61

 

Erik Rörström erik.rorstrom@igomoon.com eller ring 010 410 11 00

Vill ni bli partner till oss?

Boka en demo

Kom igång med Kleer

Över 2000 bolag har redan hoppat på framtidens sätt att driva företag. Är det din tur nu?