Företagskort
Företagskort som gör utläggshantering smidigare & mycket enklare
Kombinationen företagskort och Kleer är svårslagen. Du får effektivt kontroll över utläggen och efter attest påverkar det alltifrån kategoriuppföljning, vidarefakturering, löner, bokföring och ledningsrapporter. Smart, säkert och effektivt.
Företagskort i Kleer säljs inte separat, utan är tillläggsprodukt som kräver Kleers helhetslösning i grunden.
Med Kleer får du tillgång till
Klicka dig vidare för att läsa mer om varje enskild funktion.
Företagskort
Gör utläggshanteringen sömlöst med nya Kleer-kortet
Handla. PLING. Fota. Klart! Gör ett köp med Kleer-kortet och fota kvittot i Kleer-appen – smidig, automatiserad utläggshantering när den är som bäst. Från köp till bokfört! Gratis och ingår för alla Kleer-kunder.
Är du Kleer-kund och intresserad av Kleer-kortet? Kontakta din konsult så får du hjälp.
Företagande för dig med företagskortet från Kleer
Gör kvittohantering betydligt smidigare och väldigt mycket enklare! Med individuella kort och köpgränser slipper medarbetaren göra privata utlägg och ligga ute med pengar tills nästa lön. Win-win för både privatekonomin och dig som sköter lönekörningen.
✓ Sömlös utläggshantering med automatisk bokföring
✓ Spårbarhet från resultaträkningen till varje enskilt utlägg
✓ Få koll på alla era köp i realtid
✓ Obegränsad kvittorapportering – 0:-/skannat kvitto
✓ Individuell köpgräns för varje kort
Niloo Lopez, CEO Smarkit Agency
Handla, fota, klart!
Gör ett köp med Kleer-kortet och fota kvittot med Kleer-appen – smidig, automatiserad utläggshantering när den är som bäst.
Automagisk bokföring med Kleer-kortet & appen
Slipp importera data eller bokföra manuellt! Dina köp bokförs i samma sekund som du fotar och taggar upp kvittot.
Övervaka utgifter i realtid
Vem har köpt vad och när? Få en tydlig överblick på utgifterna och håll koll på ditt köputrymme, i realtid. Med utläggsrapporter och drill-down-funktion kan du spåra utgifterna till minsta smula.
Kleer-kortet & Kleer-appen= Företagets ultimata kombo
Hantera kvitton kan vara den mest tidskrävande i kombination tråkigaste uppgiften som både du och dina medarbetare har. Tills nu! Med en helautomatisk kvittohantering registreras och bokförs allt, med ett knapptryck!
Boka demo
Vill du veta mer?
Vi är riktigt bra på att hjälpa tjänsteföretag med fler än 5 anställda och uppåt och har fler än 2 000 kunder och 20 000 användare. Fyll i formuläret så hör vi av oss inom kort för ett första samtal.
Är du redan kund hos Kleer och har frågor? Kontakta då din ekonomiansvariga på företaget i första hand, eller din kontaktperson på Kleer i andra hand som hjälper dig med din fråga.
För att vi ska kunna kontakta dig utifrån din förfrågan behöver vi dina uppgifter. Du har rätt till att få veta vilka uppgifter vi lagrar om dig, du har även rätt att begära att vi raderar dina uppgifter. Läs mer om det i vår Integritetspolicy.