Kvitto- & utläggshantering
Kvitto- & utläggshantering som är automatiserad
Kvitto- & utläggshantering som enkelt och effektivt görs via vår app. Med marknadens mest automatiserade processer bokförs utläggen omedelbart i systemet, vilket sparar dig tid och minimerar administration. Företagskort kopplade till individuella användare ger full kostnadskontroll i realtid, och utlägg betalas automatiskt ut vid nästkommande lönekörning.
Med Kleer får du tillgång till
Klicka dig vidare för att läsa mer om varje enskild funktion.
Kvitton och utlägg
Hänger ihop med allt annat från början
Smartare utläggshantering
Kortintegrationer
Boka demo
Vill du veta mer?
Vi är riktigt bra på att hjälpa tjänsteföretag med fler än 5 anställda och uppåt och har fler än 2 000 kunder och 20 000 användare. Fyll i formuläret så hör vi av oss inom kort för ett första samtal.
Är du redan kund hos Kleer och har frågor? Kontakta då din ekonomiansvariga på företaget i första hand, eller din kontaktperson på Kleer i andra hand som hjälper dig med din fråga.
För att vi ska kunna kontakta dig utifrån din förfrågan behöver vi dina uppgifter. Du har rätt till att få veta vilka uppgifter vi lagrar om dig, du har även rätt att begära att vi raderar dina uppgifter. Läs mer om det i vår Integritetspolicy.